Sidor

fredag 25 juni 2010

Glad midsommar!

Hej!
Long time, no see... efter en hektiskt period (där bloggandet legat på is) så  har jag nu semester! Såååå härligt. Det har varit en rolig men tuff vår så det passade ypperligt med tidig semester.

Och idag är det midsommarafton. För första gången har jag skippat traditionerna med blommor, midsommarstång, sill, nubbe, grillat och bad och bytt ut det mot detta:


Vi har precis avslutat vår lunch bestående av tomat, mozarella, pesto, parmaskinka, ett glas rött och vattenmelon till efterrätt på vårt hotell i norra Italien. Vi kom fram igår, resan gick jättebra. Nu ska vi vara kvar här till måndag sen drar vi lite söderut.
Nu ska jag väcka Loppan som sovit lite middag och gå ut till poolen igen. Jag önskar er en superhärlig midsommar!

Kram N

1 kommentar:

  1. Hahahaaaa...era livsnjutare!!!
    Ni är fantastiska!
    Fortsätt med det! :-)
    Stor varm kraaaam från mig till dig

    SvaraRadera